Zpět
09.11.2021, Ivana Štefánková
Inkluze je naše priorita
Registrační číslo projektu:
CZ.02.3.X/0.0/0.0/20_080/0019838
Od 1. května 2021 získala naše škola finanční prostředky z Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání v rámci Výzvy Šablony III.
Anotace projektu
Projekt je zaměřen na podporu základní školy.
Cíle projektu
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování. Větší část finančních prostředků projektu je využita na pozici speciálního pedagoga.
Aktivity projektu – základní škola
aktivita: 3.II/2
název aktivity: Školní speciální pedagog – personální podpora ZŠ
popis aktivity: cílem této aktivity je poskytnout dočasnou personální podporu – školní speciální pedagog základním školám, které začleňují do kolektivu minimálně tři žáky s potřebou podpůrných opatření prvního stupně podpory.
aktivita: 3.II/7
název aktivity: Tandemová výuka v ZŠ
popis aktivity: Cílem aktivity je prohloubit spolupráci učitelů s ostatními pedagogickými pracovníky a budoucími pedagogy v oblasti podpory společného vzdělávání, rozvoje základních gramotností a rozvoje klíčových kompetencí v různých vzdělávacích oblastech a oborech školního kurikula. Díky spolupráci se zlepší kvalita výuky, která bude mít pozitivní vliv na výsledky žáků.
aktivita: 3.II/12
název aktivity: Projektový den ve výuce
popis aktivity: Cílem aktivity je rozvoj kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti přípravy a vedení projektové výuky, která vede k rozvoji kompetencí (znalostí, dovedností, postojů) žáků spadající do témat: polytechnické vzdělávání nebo environmentální vzdělávání nebo podpora podnikavosti, kreativity a logického myšlení nebo kariérového poradenství. Projektový výuka bude probíhat v oblasti podpory společného vzdělávání a rozvoje klíčových kompetencí žáků.
Leták: ZDE
Další články
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání
Národní plán obnovy (Doučování)
Naše škola je zapojena do doučování z Národního plánu obnovy, které je financováno fondem Evropské unie – Next Generation EU.
MŠMT v souvislosti s negativními dopady výluk prezenční výuky způsobenými pandemií covid-19 na vzdělávací výsledky žáků a zvýšení vzdělano…
Přečíst více
P
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání
„Zábavou k odbornému vzdělávání: Podpora rovnováhy mezi formálním a neformálním učením jako nástroj k otevřené mysli žáka i pracovníka na cestě k odbornému vzdělávání“
Individuální projekt „Zábavou k odbornému vzdělávání: Podpora rovnováhy mezi formálním a neformálním učením jako nástroj k otevřené…
Přečíst více